De terugreis Maui- Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rianne Jesper - WaarBenJij.nu De terugreis Maui- Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rianne Jesper - WaarBenJij.nu

De terugreis Maui- Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 September 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gister hadden we de laatste dag en hebben nog volop van het weer kunnen genieten. Jesper heeft 's ochtends nog even gesurft en z'n surfboard terug gebracht, maar omdat er veel wind stond en het hotel via een voicemailbericht lieten weten dat ze niet verstandig vonden om in zee te gaan vanwege de hoge golven en sterke stroming, zijn we na het uitchecken en het in ontvangst nemen van de kukui lei op een bedje bij het zwembad geploft:-) paddleboarden is dus niet meer gelukt.

Rond 5en konden we 30 minuten gebruik maken van een kamer om te douchen en om te kleden en daarna hebben we nog wa gegeten en zijn we de auto weg gaan brengen en naar het vliegveld gegaan. Rond 23:00 lokale tijd vertrok onze vlucht naar LAX en door tijdverschil en een uurtje korter vliegen kwamen we daar rond 06:00 aan....dat uurtje sneller is leuk, maar betekent voor ons een uur langer wachten op de overstap. De koffers gaan hier in tegenstelling tot Washington wel automatisch naar de volgende vlucht en nadat we het voor de zekerheid nog even nagevraagd hadden zijn we naar de gate gegaan en daar zitten we nu...wachten op de volgende vlucht. Rianne heeft de vorige vlucht wat kunnen slapen, maar Jesper niet, naja nog genoeg tijd om het nog een keer te proberen;-)