Amsterdam-Washington-Los Angeles 07-09-12 - Reisverslag uit Marina del Rey, Verenigde Staten van Rianne Jesper - WaarBenJij.nu Amsterdam-Washington-Los Angeles 07-09-12 - Reisverslag uit Marina del Rey, Verenigde Staten van Rianne Jesper - WaarBenJij.nu

Amsterdam-Washington-Los Angeles 07-09-12

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 September 2012 | Verenigde Staten, Marina del Rey

Vandaag was het dan eindelijk zo ver! Vanochtend zijn we om 06:45 door onze moeders naar Schiphol gebracht. Inchecken ging snel en zonder problemen. We vertrokken wat later dan gepland en tijdens de reis kregen we genoeg eten en drinken en het entertainmentprogramma was ook goed. De reis ging best snel. We dachten mazzel te hebben met de lege stoel naast ons, maar helaas werd deze opgevuld door iemand welke op zijn eigen plek een kapot scherm had...jammer!

De overstap in Washington sloot doordat we later vanuit Amsterdam vertrokken waren goed aan en we hadden weer een vrij stoel naast ons en deze keer voor de hele reis. Alleen een beetje jammer dat de piloot even kwijt was wat de bestemming was en van dat constant huilende kind achter ons:-(

De koffers waren er snel en we hadden zo een taxi en zijn nu in het hotel. Voor ons is het nu eigenlijk half 4 's nachts en hebben er bijna 24 uur op zitten, maar de lokale tijd is 19:27. We gaan ons dus even opfrissen en even lekker langs het strand en de pieren lopen. Morgen gaan we de omgeving en een stukje van Los Angeles per fiets verkennen en daarna zullen er waarschijnlijk wel foto's volgen.