Oahu dag 4 - Hanauma Bay - Schildpad! - Reisverslag uit Oahu Island, Verenigde Staten van Rianne Jesper - WaarBenJij.nu Oahu dag 4 - Hanauma Bay - Schildpad! - Reisverslag uit Oahu Island, Verenigde Staten van Rianne Jesper - WaarBenJij.nu

Oahu dag 4 - Hanauma Bay - Schildpad!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

12 September 2012 | Verenigde Staten, Oahu Island

Vandaag gingen we per bus naar Hanauma Bay. Ook deze lijn had veel stops en duurde het gezien de afstand onnodig lang.
Een oude vulkaan die is ingestort en daarna gezonken waardoor er een baai is ontstaan.
De baai is nu gevuld met rotsen waar een koraalrif op is ontstaan.
Perfecte plek dus om te snorkelen.

Nadat we tickets hadden gekocht kregen we een film te zien over wat je wel en niet mag in de baai
Ivm behoudt van het koraal enzo. Alleen kijken en niks aanraken en insmeren met waterproof zonnebrand waren een paar van
de regels.

Hierna moesten we weggetje naar beneden lopen en gingen we zo snel mogelijk het water in.

Nou we hoeven er denk niet veel over te zeggen, want de foto's spreken voor zich!

Wat we wel willen noemen...

De Schilpad!

ZO LEUK!

Echt zo mooi om te zien hoe dat beest beweegt, gewoon rustig zen gang gaat, met eten, adem halen boven water
En zich niks van je aantrekt!

Nawja leuke dag dus met snorkelen en mooi strand, lekker weertje, wel veel wind en aan het eind natuurlijk weer een paar verkoelende druppeltjes!

Morgen hebben we onze surfles en op de folder van de surfschool staat: Learn to surf in 'in just one lesson'
We zijn benieuwd!

Groetjes en tot morgen, Surfing!

• 13 September 2012 - 08:17

Rianne En Jesper:

Het uploaden van de foto's bij het reisverslag is niet helemaal gegaan zoals wij wilden. Voor alle foto's welke wij hebben geupload incl. de schildpad kijk bij foto's en niet via de foto's onder het reisverslag.

• 13 September 2012 - 08:35

Steffen:

Wilde net vragen waar de schildpad was:P

• 13 September 2012 - 09:49

Dirk:

Wel jammer dat de bleaching ook hier toegeslagen heeft maar een geweldige ervaring om met zo'n schildpad te zwemmen. geniet ervan.

gr. dirk

• 14 September 2012 - 21:59

Rianne En Jesper:

Haha, was ik je net voor Steffen;-)
    En het is zeker een mooie en leuke ervaring om zo dichtbij een schildpad te zwemmen. We konden hem als we wilden zo aanraken.